Pembuka Kata !!“Ketahuilah bahawa kesabaran itu akan mengubur aib-aib, ketabahan itu akan menjadi penutup bagi kekeliruan, dan kedermawanan itu adalah pakaian yang besar yang akan menutup semua kekurangan dan cacat."

Tuesday, May 21, 2013

~ Reality Hidup Sebenar ~

Hidup kadang-kadang penuh dengan gelak ketawa. Senyuman di bibir. Bahagia. Ceria. Namun, bukan setiap masa rasa BAHAGIA, HAPPY. CERIA. Ada masa nya jugak kita akan rasa Sedih. Menangis. Bad Mood.

and now that is what im feel. i dont know mana silap nya aku. SALAH ISI BORANG JE kena MARAH bagaikan DOSA BESAR snagt salah aku tu. lalu diungkit segala yg lepas. aku tak fahamm! boleh kan ckp baik-baik. urrghh! and now i feel like to go far away and maybe long time i will back here. 

to proof to YOU that i also can do the best for my life. Im too disappointed with myself but please JANGAN TAMBAH LAGI! ENOUGH! luluh hati ni. sangat-sangat..

rasa tak nak belajar pun ada. RASA NAK PERGI SEKOLAH PONDOK JE! beljar agama! belajar brdampingi ALLAH. tak kejar DUNIAWI ni! 


im crying just not because im weak. im just too sad! really sad! my life is suck! Allahuakbar.. when will i get MY BETTER LIFE??!

No comments: