Pembuka Kata !!“Ketahuilah bahawa kesabaran itu akan mengubur aib-aib, ketabahan itu akan menjadi penutup bagi kekeliruan, dan kedermawanan itu adalah pakaian yang besar yang akan menutup semua kekurangan dan cacat."

Saturday, February 25, 2012

Cahaya Malam

atototo comel je tajuk post kali ni.. HAHA.. sebb fara taip post ni waktu malam dlm blik yg hnya ada lampu lap top yg menerangi.. dah la td baru lepas tngok cerita POCONG NGESOT.. sumpah cerita seram komedi gila! ada pulak kan pocong ngesot.. selalu pocong lompat.. aq dgn ibu ketawa habis.. ayah dah masuk tidur.. kalau x xde makna aq dengan ibu ketawa kuat kuat.. HAHA..


"Hidup itu indah, namun kita sendiri yg mencemar kan hidup"

im believe in this world there is a lot of dream.. LIAR! if u have not a dream. i have a lot of dream.. A dream make us more focus on what we do! without dream our life is ZERRO.. waahhh if can i want to make a list my dream is.. 


  1. Fara nak capai impian : nak berjaya menjd seorng PENSYARAH..
  2. Ingin membalas semua jasa dan pengorbanan ibu dan ayah
  3. ingin melanjut kan pelajaran ke NEW ZEALAND.. (lain-lain pun ok je)
  4. ingin mempunyai KASIH HATI yg superOHSEM!!
namun ini semua hnya lah impian di DUNIA.. yg tidak tentu lgi kita akan dpt atau tidakk.. ustazah selalu ckp kalau nak sesuatu doa dgn Allah dan sebut apa yg kita hajati.. 

senyum itu sedekah, jd setiap keadaan hadapi nya lah dengan sebaris senyuman.. walaupun ia menyakit kan hati.. =)  
 p/s: sentiasa menanti mu.. kenang ko dalam doa ku..
 

1 comment:

MohdShazalAswad said...

cute lha blog akak :) sukesukesuke . thanx follow me . .