sunday 16 December

pada tepat pkul 1 pg aq masih berjaga.. meluahkan perasaan di blog.. setelahh Allah tempt segala aq mengadu. selepas Twitter dan hari ni di blog ..

kawan,
silap nya aq mengenali kau..
khilaf nya aq menyayangi kau..
bodohnya aq mencintai kau..
siapa je aq disisi kau..
kau tempat luah segala nya..
namun kini tidakk lagi..

seboleh boleh nya aq akan larikan diri dr kau..
aq akan pergi.. mengalah dgn perasaan aku..
ckup lah sepanjang perkenalan kita aq bahagia aq happyy..

terima kasihhh..



sepanjang hari tu jugaaa aq bagaikan tidakk terurus.. segala urusan aku tidakk sempurna dek kerana terlalu merindui kau... kan? bdoh nya aku..

terima kasihhh untuk segala kenangan kita.. akan aku simpan nya di dalam hati.. smoga aq dpt jumpa ko satu  hari nnti.. maaf kalau last textt aq tu ko kecil hati..

aq terpaksa buat ko benci aq!! 


kinii handphone aku senyaapp.. mungkin akan senyaapp selama nyaaa.. aku dahh block ko dr Twitter aku..
aku tahuuu aq x sepatut nyaa jd mcm ni dsebbkan olehhh CINTA MONYEET!! namunnn itu lahh hakikat atau pun fitrahh .. namunn aq akan tabahh hadapi semua ni..





Comments

Popular posts from this blog

i want to share something..

akhirnya succces juga!!

Bintang, Permata dan Batu