Sahabat Saya !!!

I am believe all of u must have F.R.I.E.N.D.S .. If u have no friends it means u are "KATAK BAWAH TEMPURUNG" 
friends are everything for me.. without them we are nothing.. we need THEM so much !!! errrmm i have so many friends.. but kepada yg x de gmbar nya di sini.. i will mention ur name.. 

all this picture is my BEST FRIENDS FOREVER ... she always besides me ever and ever.. I LOVE U FRIENDS .. Afieqa, Ieqa, Nana, Ain, Nina, Daniel, Aisyah & Tati..
sometimes fara putus asa.. mereka yg memberi semangat kepada Fara untuk terus melangkah ke hadapan tnpa pandang ke belakang.. MEREKA BOLEH FARA MESTI BOLEH !!! MALAYSIA BOLEH !!! 
 
eh asal ada mamat sorang terselit.. eh! dia la kawan sy! jgn pikir lain..  


  • Dahlia Zainal
  • Syafiquah a.k.a Akie
  • Farra Ezwa
  • NurAliah Azami
  • Atifah Aqilah
  • Atiqah Harlfis a.k.a HUBBY
  • Siti Nur Ain
  • Nur Saida
  • Farhayani
  • Siti Nadzirah 
  • 4 BESTARI AND 5 BESTARI
 errrr x tahu lagi nak mention nama siapa..
thanks kawan!!!

Comments

Popular posts from this blog

i want to share something..

akhirnya succces juga!!

Bintang, Permata dan Batu