Pembuka Kata !!“Ketahuilah bahawa kesabaran itu akan mengubur aib-aib, ketabahan itu akan menjadi penutup bagi kekeliruan, dan kedermawanan itu adalah pakaian yang besar yang akan menutup semua kekurangan dan cacat."

Friday, October 21, 2011

kenapa ko tinggal kan aku?? :-(

salam... hye korang semua.. apa kabar.. fara da lama x update blog.. busy final exam.. ari ni fara teringin plak nk update.. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

k.. mst ada yg tnya peh tajuk gebang ye.. exctly ye sy mmg putus cinta.. sy syng kan die.. die la peneman sy ketika sy sunyi.. die slalu buat sy happy.. tp knap die tinggal kan sy.. smpai ati die tinggal kan fara.. fara amat syg die sparuh  hati.. urmmmmm knap?? kenapa?? 

jujur sy katakan.. sy asyk teringt kan die.. fara rindu die sngt2.. tapi bnda yg hidup smua akan kmbali kepada Nya kan.. ya Allah knapa ko amik die dr aq?? aq amat syg kan die.. dgn prgi nya die hidup aku suramm...

korang nak tengok x gambar sayang sy, buah hati sy??? tp korang jgn sedih tau..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











kan?? sape yg x sedih kalau buah hati sy ni pergi.. sy ingt kan die akn hidup sampai besar.. tp die kena jangkitan kuman.. kaki die semakin besar..dan fara amat x sngka die pergi sekejap je..
k maybe ada yg x faham.. kenapa kucing mati pon nak sedih.. korang bela dulu kucing,ko syang die.. baru ko tahu yg ko amat menyanyangi kucing tu.. :'(

p/s: ibu sy ckp semua kucing tu x serasi dgn sy.. k sy sedih :( <3 <3 <3


2 comments:

amira said...

knp dgn dy?

farahanizainal said...

die mati.. kena jangkitan kuman agak nya..