Pembuka Kata !!“Ketahuilah bahawa kesabaran itu akan mengubur aib-aib, ketabahan itu akan menjadi penutup bagi kekeliruan, dan kedermawanan itu adalah pakaian yang besar yang akan menutup semua kekurangan dan cacat."

Friday, July 15, 2011

sory tidak berminat..

SILA KLIK INI GAMBAR LAU X NAMPAK :D

HAHA..fara x kenal pon sape ini budak..die yg start dulu ckp fara ni comel..*ok! fara x cepat tertarik pon*
..pastu fara pon balas la thanks add..nnt dikatakan sombong pulak kan..pas tu die leh ckp ayat yg fara tunjuk kat atas tu.. OMG!! fara tetap x berminat!! ingt apa senang ke hapa aq nk suka2 kat orng yg aq x kenal..sory ok!!

yg fara blas :D tu sbb xnk la die ckp fara ni sombong..so blas je la mcm gitu..hurmm sumpah pastu fara dah x layan.. apa kejadah semua ni... ingt fara minat ke hapa bnda2 mcm gini..ntah2 NEGRO ke..takot!!


fara tak suka la..sory sngt2..fara x akan berminat pon dgn ini smua..

p/s:kawan2 jgn mudah sngt la terpedaya dgn kata2 MANIS tu semua..

No comments: