sory tidak berminat..

SILA KLIK INI GAMBAR LAU X NAMPAK :D

HAHA..fara x kenal pon sape ini budak..die yg start dulu ckp fara ni comel..*ok! fara x cepat tertarik pon*
..pastu fara pon balas la thanks add..nnt dikatakan sombong pulak kan..pas tu die leh ckp ayat yg fara tunjuk kat atas tu.. OMG!! fara tetap x berminat!! ingt apa senang ke hapa aq nk suka2 kat orng yg aq x kenal..sory ok!!

yg fara blas :D tu sbb xnk la die ckp fara ni sombong..so blas je la mcm gitu..hurmm sumpah pastu fara dah x layan.. apa kejadah semua ni... ingt fara minat ke hapa bnda2 mcm gini..ntah2 NEGRO ke..takot!!


fara tak suka la..sory sngt2..fara x akan berminat pon dgn ini smua..

p/s:kawan2 jgn mudah sngt la terpedaya dgn kata2 MANIS tu semua..

Comments

Popular posts from this blog

kay AF 9 = anuar zain

Rindu

Tasik Galilee