Pembuka Kata !!“Ketahuilah bahawa kesabaran itu akan mengubur aib-aib, ketabahan itu akan menjadi penutup bagi kekeliruan, dan kedermawanan itu adalah pakaian yang besar yang akan menutup semua kekurangan dan cacat."

Saturday, July 9, 2011

akak Husnul Laili


hey akq husnul laili..awk bg semangat kat sy la akq..hurmm  sy selalu berfikiran positif la akq..lau orng ejek sy sy akan cakap "WEI LANTAK AQ LA AQ GEMOK KE,,BKN KO BG AQ MAKAN! MAK BAPAK AQ BG AQ MKAN.."

HAHA.. kak husnul thanks ye akq.. sy menyukai komen akq laili yg ni..

 HAHA..i always be myself..hurmm pasal fara pakai shawl and dressing tu thanks akq..biasa2 aje..kdng2 fara pon nak tunjuk kat orng bahawa kami dak2 CHUBBY pon leh dressing lawa2..heee :D

so however thanks ye sis..fara bkn apa bkn fara x syukur fara gemok tp fara nk jgk merasa idup dgn badaan yg kurus..alhamdullilah skrng ni da kurng da orng ejek fara sbb dah skola menengah kan..budak2 yg PRAMATANG je yg suka ejek2 fara tu.. HAHA.. *ketawa jahat*


2 comments:

husnul.laili said...

wee sayangs ! HAHA.
awakk sweet gilaaa tahuu !
ney yang rasa nak nangis-nangis bagai ney. heee.
terima kasih wukey.
HAHA.
sumpah ! mmg TERBAIKK habiss lah ney. HAHA.
ouh ouh. fara. yang pentingg fara jangan pandang rendah pada diri sendiri wukey. hee.
sayaa sukaa ney :
"WEI LANTAK AQ LA AQ GEMOK KE,,BKN KO BG AQ MAKAN! MAK BAPAK AQ BG AQ MKAN.."
hebat ! betul apaa yang fara cakap tuh.
akak sokongg faraa! hee.
eh eh. kalau ada yang dok ejek-ejek fara ke hape ke. meyh ! biar akak basuh dia orang pakai colorox. mulut dia orang berbau longkangg habiss. kena cuci pakai clorox lah gayanya. HAHA.

farahanizainal said...

HAHA..ada2 je akq husnul laili ni..fara x pnah pndng rendah pda diri fara..walaupon fara pndekk..HAHA..hurmm sb fara tahu setiap manusia tu ada kelebihan yg Allah S.W.T da bg..
hurmm haha nnt fara bwk jmpa akq lau ada bdak2 yg ejek fara..ngeee~~ :D