Pembuka Kata !!“Ketahuilah bahawa kesabaran itu akan mengubur aib-aib, ketabahan itu akan menjadi penutup bagi kekeliruan, dan kedermawanan itu adalah pakaian yang besar yang akan menutup semua kekurangan dan cacat."

Monday, May 30, 2011

already tired

salam..what i mean with my tittle..it means that i tired off..aq suda penat dgr orng ejek aq GEMOK..
dr tadika aq diejek tp aq x marah..malah aq senyum kpada orng yg ejek aq tu..but it does not mean that i like u when u ejek2 i..hey~~ aq ni gemok MAKBAPAK aq yg bg mkan..aq hidup senang!!apa aq nk aq dpt..so knpa korang susah lau aq gemok..mak bpak ko pon x mampu bg ko makan bnyak mcm gini la!! smpai skola menengah still ada orng ejek..ye aq tahu mreka tu semua BODOH..
tp jgn la tunjuk kebodohan korang tu..ye kdang2 ada jgk yg ckp "Ko xnak ke kurus"
hello!!aq da cuba la..cuma ALLAH x izin kan je lg aq nk kurus..yup!!aq accept aq ni gemok..Allah dah jd kan aq mcm gini mst bersebab..sbabnya HANYA ALLAH yg tahu.,.aq x mintak jd kan begini..semua MAKHLUK yg ALLAH ciptakan itu bersebab.. 

jd kwn2 ku semua..bangkit lah..lau korang smua GEMOK ke,x LAWA ke,korang terima je dgn ati yg ikhlas..xbermakna orang yg LAWA tu PERFECT sngt..mreka pon jahat jg,bajet hot jgk.
so apa pon kter ni manusia smua nya sama di MATA ALLAH..

 

No comments: