Pembuka Kata !!“Ketahuilah bahawa kesabaran itu akan mengubur aib-aib, ketabahan itu akan menjadi penutup bagi kekeliruan, dan kedermawanan itu adalah pakaian yang besar yang akan menutup semua kekurangan dan cacat."

Sunday, April 24, 2011

kay AF 9 = anuar zain

hurmmm sebelum sy post something..ni nak citer..Ashraf Muslim da bertunag?? peh!! terlepas aq! ceh wah..mcm la die knal aq..HAHA,,
*gurau je tau..ustaz hensem tu spe x nk kan!!lau korang,korang pon nk kan??*

                                                                                                                                                                
hurmmm ok2..blik kpd tajuk..kay AF 9=Anuar Zain..HAHA..apa mksud aq??ok sbelum sy smbung citer sy,sy nk korang tngok dulu gmbr ni..



hurmm sama kan muka dieorng ni..da la sy ni peminat giler Anuar Zain..jd nya sy pon minat jg kat Kay ni..HAHA..muka da la lebih kurang.yg x leh tahan nya lesung pipit mreka sma!! adosh!! tmpan nya merka ni.HAHA..walaupon Kay ni adik kepada Didie af jg..x ingt AF bpe,,.suara Kay ni ok la jg..HAHA..
yg psti Anuar Zain is the best!! suka suara die..suara die leh pukau kter yg mndgr nya..lagi2 lagu Sedetik Lebih..my feveret song right now..slalu nya sebelom tdo sy mst dgr dulu lg die..bru leh tdo..HAHA..gediks!!
sape setuju sila angkat tangan sprti sy..


p/s:korang x suka??ada aq kesah..

No comments: